Често задавани въпроси
Открийте отговори на най-често задаваните въпроси за AI Accounting системата
Често задавани въпроси
Ако имате други въпроси, свържете се с нас.
На какъв тип документи системата прави OCR?
На разходни документи от тип Фактура, Кредитно известие, Дебитно известие.
С какво се различавате от останалите системи с подобна идея?
• Нямаме тежки първоначални настройки • Фокусирали сме се върху 5 функционалности с които да автоматизират 80% от времето ви • Правим OCR и AI анализ и на съдържанието-редовете в документа, а не само на базовите/общи данни-Булстат, Дата, вид, сума • Вие обучавате еднократно вградения AI, който след първоначалната настройка, анализира съдържанието на документите и създава автоматично вашите счетоводни контировки • Експортираме в ексел файл достатъчно съдържание за осчетоводяване за всеки един счетоводен софтуер и ЕРП система
Как системата преценя каква счетоводна сметка да постави автоматично?
След като еднократно вие настроите, как да се осчетоводи даден ред във фактурата, изкуствен интелект прилага това правило следейки за редица параметри.
Какво се случва ако кача документи които не са от описаните във въпрос 1?
Прави OCR, и разчита само основните полета: Номер на документ, Дата, Сума.
Планирате ли да правите OCR и на друг тип документи?
Да, планираме да добавяме постепенно и OCR на други типове най-често ползвани български счетоводни документи, както и на чуждоезични Invoice и ТРЗ документи от тип Болнични.
Мога ли да импортирам/прехвърлям информация към счетоводен софтуер?
На този етап можете да експортирате цялата OCR-ната + счетоводна информация в ексел и ако софтуера го позволява да я импортирате от него. В случай, че има нужда от доработка може да ни изпратите документация от съответният счетоводен софтуер по която ние да разработим директен експорт.
Трябва ли да инсталирам AI-accounting.bg на мой компютър?
Не, AI-accounting.bg се достъпва онлайн през web браузър.
На колко езика работи AI-accounting.bg?
Български и английски.
Как мога да тествам системата?
При първоначална регистрация, автоматично получавате безплатен пакет "FREE/Start" в който можете за неограничено време да ползвате пълните функционалности на системата.
Какво включва безплатният пакет?
Виж тук за повече информация за безплатния пакет.
Мога ли по всяко време да увелича нужните ми ресурси за място и брой фирми?
Да, можете да увеличите ресурсите по всяко време чрез нашия калкулатор.
Мога ли по всяко време да намаля нужните ми ресурси за ползвано място и брой фирми?
Да, намалението ще влезе в сила от следващия месец.
Губя ли неизползваните документи от закупеният план, при изтичане на абонамента ми?
Да, за тази цел ви съветваме да планирате пакетите с документи.
Какво се случва с качените документи/информация ако реша да спра ползването на системата?
В рамките на 30 дни, можете да си свалите документите PDF, XML, CSV. След това, акаунта и информацията в него ще бъдат безвъзвратно изтрити.
Къде се съхраняват документите, които качвам?
Документите се съхраняват в 2 дейта центъра. Данните се архивират ежедневно и се гарантира пълна сигурност на съхранението на информацията и 99,99% непрекъсваемост на работа.